ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
- A szolgáltató adatai
- Szolgáltató megnevezése: A Művelődés Háza és Könyvtára
Székhelye: 3950 Sárospatak, Eötvös út 6.
Adószáma: 15353531-2-05
E-mail címe: info@amhk.hu
Honlap címe: www.amhk.hu
Telefonszáma: +36-47-311-811
a továbbiakban: Szolgáltató
- Általános rendelkezések
- A jelen Általános Szerződési Feltételek – a továbbiakban: ÁSZF – rögzíti a Szolgáltató, valamint az internetes rendszerét használó természetes vagy jogi személy – a továbbiakban: Vevő – között, belépőjegyek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Vevő jelen jogviszonyból eredő jogait és kötelezettségeit.
- A Szolgáltató a https://jegy.amhk.hu/ oldalon internetes rendszert – a továbbiakban: Rendszer – üzemeltet színházi-, illetve zenei- és egyéb eseményekre – a továbbiakban: Rendezvény – szóló belépőjegyek és bérletek – a továbbiakban: Belépőjegyek – megvásárlásának biztosítása céljából.
- Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy a Szolgáltató rendszerén keresztül szolgáltatás igénybevételére nem jogosult.
- A Rendszer használata esetén Vevő a „Fizetés” vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával fogadja el jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vevő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges adatai kezeléséhez a Szolgáltató Adatkezelési Szabályzatban meghatározott körben hozzájárult.
- A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződés létrejöttét a Vevő által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott ideig őriz. A Vevő által begépelt adatok, a termékre vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció egyéb adatai, illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják az írásbeli szerződést.
III. A vevő adatai
- Vevőt teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó adatok megadásával, illetve a felhasználói fiók útján történő vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban. Vevő vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltatót adatainak illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.
- Vevő kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerülnek megadásra a Rendszerben. Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. Szolgáltató a Vevő által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult Vevő valódiságát ellenőrizni.
- Szolgáltató jogosult arra, hogy a Vevő megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Rendszerrel, vagy a Belépőjegyekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
- Az internetes jegyvásárlásra és jegyekre vonatkozó rendelkezések
- A jegyvásárlás jelen ÁSZF 3. pontjában megjelölt honlapon lehetséges, az ÁSZF rendelkezéseinek lefogadásával.
- A jegyvásárlás a fizetés sikeres megtörténte után azonnal, valós időben megtörténik, és a Vevő a megrendelt Belépőjegyeket elektronikus formában azonnal kézhez kapja.
- Amennyiben a Vevő a vásárlást követően nem kapja meg a megvásárolt belépőjegyeket, úgy kérjük, hogy lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval. Amennyiben a vásárlásról szóló visszaigazolás a vásárlástól számított 48 órán belül nem kerül kiadásra Vevő részére, úgy a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, azaz a továbbiakban nem köti őt a megrendelése.
- A megvásárolt Belépőjegy szabadon átruházható, kivéve, ha az adott Rendezvény kapcsán a Szolgáltató erről előzetesen, írásban ettől eltérően rendelkezik. Vevő kijelenti, hogy a Belépőjegyet csak akkor adja át más személynek, ha az új jegybirtokos a Szolgáltató ÁSZF-jét elfogadta.
- Amennyiben a Belépőjegyen eltérő rendelkezés nem kerül feltüntetésre, a Belépőjegy az azon feltüntetett Rendezvényre, 1 (egy) fő részére, 1 (egy) alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak birtokosát. Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Belépőjegy pótlására nincs lehetőség.
- A Belépőjegyen feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a tényleges kezdés időpontja ettől eltérhet.
- Speciális belépőjegyek alkalmazása esetén (pl. diákjegy, nyugdíjas jegy, stb.) a jogosultság meglétét a Szolgáltató a vásárláskor nem vizsgálja. A Szolgáltató a Belépőjegy felhasználásakor jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a Belépőjegy felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy Vevője, illetve a Belépőjegy felmutatója kártérítésre nem jogosult.
- A saját nyomtatású jegyeket a Vevő a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le , illetve maga nyomtathatja ki. A kinyomtatott jegy abban az esetben használható fel, amennyiben azon a QR-kód jól olvasható.
- A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vevőt terheli.
- Vevő tudomásul veszi, és kifejezetten egyetért azzal, hogy megvásárolt belépőjegyét a Szolgáltató a Rendezvény helyszínén ellenőrzi. A beléptetés az első érvényesítés alapján történik. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg belépőjegyet vásárló Vevővel. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
- Vételár, fizetési és szállítási feltételek
- A Szolgáltató által használt jegyértékesítési rendszer a Cinema Management rendszer, melynek üzemeltetője: Sibak András e.v. (8251 Zánka, Ifjúság útja 33/4., sdószám: 62150561-1-39)
- A Szolgáltató által használt weboldal készítője és üzemeltetője: Webstyles Network Kft.
(székhely: 8251 Zánka, Ifjúság útja 33/4., adószám: 23789795-2-19, telefonszám: +36-70/282-7486, e-mail: webmaster@webstyles.hu).
- Az online bankkártyás fizetési rendszer szolgáltatója: Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. ép. 5. em. 5., cégjegyzékszám: 01 10 048552, adószám: 25353192-2-43, telefonszám: +36-1-464-7099, e-mail: hello@barion.com, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013., adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-73794/2014.)
A fizetési szolgáltató által saját oldalán kért adatok körét Szolgáltató nem ismeri meg.
- A vásárolt jegyek vételárának kiegyenlítése a Barion fizetési rendszer használata útján lehetséges.
A megvásárolt Belépőjegy vételára nem tartalmazza a kényelmi díjat, mely a jegyvásárlási rendszer használatának díja, költsége nem tartozik bele a jegy vételárába.
- A vételár bruttó formában (esetanként a fizetendő általános forgalmi adó öszegének külön feltüntetésével), forint pénznemben kerül meghatározásra.
- A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Vevő által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Vevőt terheli a felelősség.
- A Belépőjegyek árának meghatározása a Szolgáltató hatáskörébe tartozik. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor megváltoztassa a Belépőjegyek vételárát. Az árváltoztatás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.
- A szolgáltatás keretében fizetés nélküli foglalásra nincs lehetőség. A fizetés és az jegy kézbesítése a Vevő által megadott e-mail postafiókba valós időben, azonnal megtörténik.
Amennyiben Szolgáltató adott Rendezvény kapcsán lehetővé teszi a fizetés nélküli jegyfoglalást, úgy annak tényét és feltételeit a honlapon közzéteszi.
- Szolgáltató a vásárlásról (jegy vételár összege) papír alapú számlát bocsát ki Vevő részére. Vevő a vásárlási folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja a papír alapú számlát, illetve adatai átadását az e-számla szolgáltatója részére. Amennyiben a Vevő a számlán szerepeltetni kívánt nevet vagy címet tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a Vevőnek egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni, az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén: (i) ha a módosított számla kibocsátására lehetőség van még ugyanabban az adóévben, amelyben az eredeti számla került kibocsátásra, és (ii) az eredeti számla kibocsátásától kezdődően 3 hónap még nem telt el.
- Elállási és felmondási jog
- A vásárlás a „Fizetés” vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható.
- Vevő a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).
- Abban az esetben, ha a Vevő olyan jegyet vásárolt, amely esetében a 31. pontban meghatározott feltétel nem teljesül, Vevőt a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog illeti meg, az ott szabályozott feltételek szerint.
VII. Kellékszavatosság, termékszavatosság
- A Vevő tudomásul veszi, hogy az internet működési sajátosságaira tekintettel a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetve nem vállal felelősséget a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes jellegéért.
- Szolgáltató jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.
- Szolgáltató kizárólag a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.
- Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik
- Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vevő vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okoz.
VIII. A panaszkezelésre vonatkozó rendelkezések
- Szolgáltató székhelye, mint a panaszügyintézés helye, a levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma jelen ÁSZF I. pontjában található.
- Vevő a Szolgáltatónak az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
- Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vevőnek megküldi, elsődelegesen a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
- A Szolgáltató nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok.
- Jelen ÁSZF alapján megvásárolt jegyre vonatkozó további szerződési feltételek
- Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvényen fellépő művészek, előadók szereplése, illetve előadás minősége, lebonyolítása kapcsán.
- Az érintett Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére látogathatja. Szolgáltató az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Ittas vagy bódító szer hatása alatt álló személy részére a Rendezvény még érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.
- A Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek, a Rendezvény látogatója ebből fakadóan nem támaszthat sem a Szolgáltató felé semmilyen igényt.
- A részvételi feltételeket, a Rendezvény illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendjét, a biztonsági szolgálat és egyéb rendvédelmi szervek utasításait megszegő Látogatót a Szolgáltató a Rendezvény biztonságos lebonyolítása, illetve a Rendezvényen tartózkodó Látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
- Szolgáltató tájékoztatja Vevőt, hogy a Rendezvények esetében a rendezvényt szervező/lebonyolító fenntarthatja a jogot a fellépő művész, szereplő, előadó stb. személyében, a szereposztásban, illetve a Rendezvényben történt indokolt változtatásra.
- Szabadtéren megrendezett Rendezvény esetében a Szolgáltató jogosult tartalék rendezvénynapot (esőnap) meghirdetésére. Amennyiben az esőnap dátuma meghirdetésre került, Szolgáltató bármikor dönthet úgy, hogy a Rendezvényt az esőnapon tartja meg. A Szolgáltató e döntésről a Vevőt honlapján vagy közösségi média felületén tájékoztatja. Vevő tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon történő megtartása miatt nem illeti meg elállási jog. Szolgáltató jogosult az időjárás miatti félbeszakítás, idő előtti befejezés, vagy késleltetett kezdés alkalmazására. A Rendezvény elmaradása esetén a Belépőjegy megvásárlása során igénybe vett egyéb szolgáltatások árának visszatérítésének jogosságát aszerint kell megítélni, hogy az egyes szolgáltatások a szolgáltatás nyújtója által teljesítésbe mentek-e. Az esetlegesen felszámított kezelési költség (kényelmi díj) a jegyvásárlási rendszer használatának a díja, nem tartozik a jegyárhoz, így Vevő ezen összeg vonatkozásában visszatérítésre nem jogosult.
- Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat vagy intézkedés, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vevő, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. Amennyiben a fent felsorolt körülmények következményeképpen a Rendezvény lemondására kerül, erről a Szolgáltató a lehető leghamarabb értesíti a Vevőt. Az akadály megszűnése után Szolgáltató saját döntése szerint pótolhatja az elmaradt Rendezvényt, ha ezt a lemondással érintett Rendezvények száma, az akadály jellege és az érintett Vevők száma, valamint a Rendezvényszervező rendelkezésére álló kapacitások lehetővé teszik. A jelen pontban felsorolt okokból történő Rendezvény-elmaradás esetén a Szolgáltató a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.
- Tájékoztatási kötelezettség teljesítése
- A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 11. §-ában foglalt kötelezettség alapján Szolgáltató az alábbi tájékoztatást adja Vevő részére:
- A szolgáltatás, azaz a jegyvásárlással érintett Rendezvény lényeges tulajdonságai megtalálhatók a Szolgáltató honlapján vagy közösségi média felületén. Ezen adatok külön regisztráció nélkül elérhetőek.
- Szolgáltató nevét jelen ÁSZF I. pontja tartalmazza.
- Szolgáltató székhelyét, postai címét, telefonszámát, elektronikus levelezési címét jelen ÁSZF I. pontja tartalmazza.
- Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I. pontban megjelölt székhely.
- A szerződés szerinti termékért, illetve szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás általános forgalmi adót tartalmazó teljes összegét a vásárlási felület ún. „kosár” oldala tartalmazza, megjelölve a bruttó jegyárakat, a kezelési költséget, kényelmi díjat és az esetleges szállítási költséget. Az itt feltüntetett bruttó árakon felül a fogyasztónak további költsége nem merülhet fel.
- Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.
- A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Vevő egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. Szolgáltató emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.
- A jegyvásárlás során feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve, bruttó árak, az ÁFA összegét magukban foglalják. A szolgáltatás jellegéből adódóan egységár feltüntetésére nincs mód. Ha a Rendszer igénybevételéért a Vevőnek kezelési költséget kell fizetnie, akkor azt a vásárlás folyamata során a Rendszer pontosan feltünteti. A kezelési költség a Szolgáltató szolgáltatásának díja, nem a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt számított összeg. A kiválasztott szállítási és fizetési módok további költségekkel járhatnak, amelyet a Rendszer pontosan feltüntet. Az ellenszolgáltatás teljes összege valamennyi költséget tartalmazza. A Szolgáltató bankkártyás fizetést elfogad a Barion rendszerén keresztül. A fizetés és az elektronikus jegy kézbesítése a Vevő által megadott e-mail postafiókba valós időben, azonnal megtörténik. A szolgáltatás teljesítése automatikus, a teljesítési határidő azonnali. A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a jelen ÁSZF VIII. fejezete tartalmazza.
- Vevőt megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről szóló információkat a jelen ÁSZF VI. fejezete tartalmazza.
- A termék visszaküldésének költségeiről szóló információkat a jelen ÁSZF VI. fejezete és tartalmazza.
- Szolgáltató olyan tranzakciókat nem bonyolít, amely során a Vevőt megillető elállási és felmondási jog gyakorlása miatt a Vevő köteles lenne megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.
- Vevő a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási-, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának további feltételeiről szóló információkat a jelen ÁSZF VI. fejezete rögzíti.
- A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségeket a jelen ÁSZF VII. fejezete tartalmazza.
- Szolgáltató ügyfélszolgálatot nem működtet, azonban a Szolgálató pénztára minden munkanapon 9-től 17 óráig elérhető jelen ÁSZF I. pontjában meghatározott elérhetőségeken. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, illetve melléklete értelmében a Szolgáltató által értékesített termékkörre jótállási kötelezettség nem vonatkozik.
- Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.
- Szolgáltató és a Vevő közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama Belépőjegy vásárlása esetén a Rendezvény időpontjáig tart.
- A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.
- A vásárlási folyamat során a Vevőnek az ellenérték megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek.
- Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vevő nem nyújt.
- A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések: az adatokat merevlemezen tároljuk a szervereken. A Szolgálató rendszeresen mentést alkalmaz a teljes adattartalomról, így az eredeti adattartalom visszaállítható.
- A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.
- Vevő panaszával a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat, melynek elérhetősége: Sárospataki Járási Hivatal, 3950 Sárospatak, Kossuth Lajos út 44. Telefon: 06-47-795-50.
- Vevő jogosult békéltető testülethez fordulni a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése céljából. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület adatai: Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Tel.: +36-46-501-09.
- Záró rendelkezések
- Szolgáltató rögzíti, hogy amennyiben a hatályos jogszabályok szerint jelen ÁSZF bármely feltétele érvénytelennek minősülne, ezen körülmény a többi feltétel érvényességét nem érinti.
- Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.
- A jelen ÁSZF-ben rögzített szolgáltatással, szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekkel kapcsolatos peres eljárás lefolytatására a szerződő felek a Sátoraljaújhely Járásbíróság Bíróság kizárólagos illetékességét, ennek hatásköre hiányában a Miskolci Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.
- Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a hatályos magyar jogszabályok, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadóak.
- Szolgáltató tájékoztatja Vevőt és Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vevőt a változások weboldalán történő közzététele útján értesíti.
- Jelen ÁSZF 2025. augusztus 01. napján lép hatályba és visszavonásig hatályban marad.
Sárospatak, 2025. augusztus 1.
Sajószegi Gábor Tamás
intézményvezető