2025. 08. 10. 16:12:33
2025. AMHK Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

 

  • A szolgáltató adatai

 

  1. Szolgáltató megnevezése: A Művelődés Háza és Könyvtára
    Székhelye: 3950 Sárospatak, Eötvös út 6.

Adószáma: 15353531-2-05

E-mail címe: info@amhk.hu
Honlap címe: www.amhk.hu

Telefonszáma:    +36-47-311-811

a továbbiakban: Szolgáltató

 

  1. Általános rendelkezések
  1. A jelen Általános Szerződési Feltételek – a továbbiakban: ÁSZF – rögzíti a Szolgáltató, valamint az internetes rendszerét használó természetes vagy jogi személy  – a továbbiakban: Vevő –  között, belépőjegyek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Vevő jelen jogviszonyból eredő jogait és kötelezettségeit.

 

  1. A Szolgáltató a https://jegy.amhk.hu/ oldalon internetes rendszert  – a továbbiakban: Rendszer – üzemeltet színházi-,  illetve zenei- és egyéb eseményekre  – a továbbiakban: Rendezvény – szóló belépőjegyek és bérletek – a továbbiakban: Belépőjegyek – megvásárlásának biztosítása céljából.

 

  1. Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy a Szolgáltató rendszerén keresztül szolgáltatás igénybevételére nem jogosult.

 

  1. A Rendszer használata esetén Vevő a „Fizetés” vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával fogadja el jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vevő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges adatai kezeléséhez a Szolgáltató Adatkezelési Szabályzatban meghatározott körben hozzájárult.

 

  1. A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződés létrejöttét a Vevő által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott ideig őriz. A Vevő által begépelt adatok, a termékre vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció egyéb adatai, illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják az írásbeli szerződést.

 

III. A vevő adatai

  1. Vevőt teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó adatok megadásával, illetve a felhasználói fiók útján történő vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban. Vevő vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltatót adatainak illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.

 

  1. Vevő kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerülnek megadásra a Rendszerben. Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. Szolgáltató a Vevő által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult Vevő valódiságát ellenőrizni. 

 

  1. Szolgáltató jogosult arra, hogy a Vevő megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Rendszerrel, vagy a Belépőjegyekkel történő bármilyen visszaélés esetén.

 

  1. Az internetes jegyvásárlásra és jegyekre vonatkozó rendelkezések
  1. A jegyvásárlás jelen ÁSZF 3. pontjában megjelölt honlapon lehetséges, az ÁSZF rendelkezéseinek lefogadásával.

 

  1. A jegyvásárlás a fizetés sikeres megtörténte után azonnal, valós időben megtörténik, és a Vevő a megrendelt Belépőjegyeket elektronikus formában azonnal kézhez kapja. 

 

  1. Amennyiben a Vevő a vásárlást követően nem kapja meg a megvásárolt belépőjegyeket, úgy kérjük, hogy lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval. Amennyiben a vásárlásról szóló visszaigazolás a vásárlástól számított 48 órán belül nem kerül kiadásra Vevő részére, úgy a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, azaz a továbbiakban nem köti őt a megrendelése. 

 

  1. A megvásárolt Belépőjegy szabadon átruházható, kivéve, ha az adott Rendezvény kapcsán a Szolgáltató erről előzetesen, írásban ettől eltérően rendelkezik. Vevő kijelenti, hogy a Belépőjegyet csak akkor adja át más személynek, ha az új jegybirtokos a Szolgáltató ÁSZF-jét elfogadta.

 

  1. Amennyiben a Belépőjegyen eltérő rendelkezés nem kerül feltüntetésre, a Belépőjegy az azon feltüntetett Rendezvényre, 1 (egy) fő részére, 1 (egy) alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak birtokosát. Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Belépőjegy pótlására nincs lehetőség.

 

  1. A Belépőjegyen feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a tényleges kezdés időpontja ettől eltérhet.

 

  1. Speciális belépőjegyek alkalmazása esetén (pl. diákjegy, nyugdíjas jegy, stb.) a jogosultság meglétét a Szolgáltató a vásárláskor nem vizsgálja. A Szolgáltató a Belépőjegy felhasználásakor jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a Belépőjegy felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy Vevője, illetve a Belépőjegy felmutatója kártérítésre nem jogosult.

 

  1. A saját nyomtatású jegyeket a Vevő a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le , illetve maga nyomtathatja ki. A kinyomtatott jegy abban az esetben használható fel, amennyiben azon a QR-kód jól olvasható.

 

  1. A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vevőt terheli. 

 

  1. Vevő tudomásul veszi, és kifejezetten egyetért azzal, hogy megvásárolt belépőjegyét a Szolgáltató a Rendezvény helyszínén ellenőrzi. A beléptetés az első érvényesítés alapján történik. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg belépőjegyet vásárló Vevővel. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.

 

  1. Vételár, fizetési és szállítási feltételek
  1. A Szolgáltató által használt jegyértékesítési rendszer a Cinema Management rendszer, melynek üzemeltetője: Sibak András e.v. (8251 Zánka, Ifjúság útja 33/4., sdószám: 62150561-1-39)
  1. A Szolgáltató által használt weboldal készítője és üzemeltetője: Webstyles Network Kft.

(székhely: 8251 Zánka, Ifjúság útja 33/4., adószám:  23789795-2-19, telefonszám: +36-70/282-7486, e-mail: webmaster@webstyles.hu).

  1. Az online bankkártyás fizetési rendszer szolgáltatója: Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. ép. 5. em. 5., cégjegyzékszám: 01 10 048552, adószám: 25353192-2-43, telefonszám: +36-1-464-7099, e-mail: hello@barion.com, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013., adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-73794/2014.)

A fizetési szolgáltató által saját oldalán kért adatok körét Szolgáltató nem ismeri meg.

  1. A vásárolt jegyek vételárának kiegyenlítése a Barion fizetési rendszer használata útján lehetséges. 

A megvásárolt Belépőjegy vételára nem tartalmazza a kényelmi díjat, mely a jegyvásárlási rendszer használatának díja, költsége nem tartozik bele a jegy vételárába. 

  1. A vételár bruttó formában (esetanként a fizetendő általános forgalmi adó öszegének külön feltüntetésével), forint pénznemben kerül meghatározásra. 

 

  1. A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

  1. A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Vevő által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Vevőt terheli a felelősség.

 

  1. A Belépőjegyek árának meghatározása a Szolgáltató hatáskörébe tartozik. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor megváltoztassa a Belépőjegyek vételárát. Az árváltoztatás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.

 

  1. A szolgáltatás keretében fizetés nélküli foglalásra nincs lehetőség. A fizetés és az jegy kézbesítése a Vevő által megadott e-mail postafiókba valós időben, azonnal megtörténik. 

Amennyiben Szolgáltató adott Rendezvény kapcsán lehetővé teszi a fizetés nélküli jegyfoglalást, úgy annak tényét és feltételeit a honlapon közzéteszi.

 

  1. Szolgáltató a vásárlásról (jegy vételár összege) papír alapú számlát bocsát ki Vevő részére. Vevő a vásárlási folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja a papír alapú számlát, illetve adatai átadását az e-számla szolgáltatója részére. Amennyiben a Vevő a számlán szerepeltetni kívánt nevet vagy címet tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a Vevőnek egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni, az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén: (i) ha a módosított számla kibocsátására lehetőség van még ugyanabban az adóévben, amelyben az eredeti számla került kibocsátásra, és (ii) az eredeti számla kibocsátásától kezdődően 3 hónap még nem telt el.
  1. Elállási és felmondási jog
  1. A vásárlás a „Fizetés” vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. 

 

  1. Vevő a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).

 

  1. Abban az esetben, ha a Vevő olyan jegyet vásárolt, amely esetében a 31. pontban meghatározott feltétel nem teljesül, Vevőt a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog illeti meg, az ott szabályozott feltételek szerint. 

 

VII. Kellékszavatosság, termékszavatosság

  1. A Vevő tudomásul veszi, hogy az internet működési sajátosságaira tekintettel a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetve nem vállal felelősséget a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes jellegéért.

 

  1. Szolgáltató jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

 

  1. Szolgáltató kizárólag a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

 

  1. Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik

 

  1. Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vevő vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okoz.

 

VIII. A panaszkezelésre vonatkozó rendelkezések

  1. Szolgáltató székhelye, mint a panaszügyintézés helye, a levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma jelen ÁSZF I. pontjában található.

 

  1. Vevő a Szolgáltatónak az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

 

  1. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vevőnek megküldi, elsődelegesen a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

 

  1. A Szolgáltató nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok.

 

  1. Jelen ÁSZF alapján megvásárolt jegyre vonatkozó további szerződési feltételek
  1. Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvényen fellépő művészek, előadók szereplése, illetve előadás minősége, lebonyolítása kapcsán. 

 

  1. Az érintett Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére látogathatja. Szolgáltató az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Ittas vagy bódító szer hatása alatt álló személy részére a Rendezvény még érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.

 

  1. A Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek, a Rendezvény látogatója ebből fakadóan nem támaszthat sem a Szolgáltató felé semmilyen igényt.

 

  1. A részvételi feltételeket, a Rendezvény illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendjét, a biztonsági szolgálat és egyéb rendvédelmi szervek utasításait megszegő Látogatót a Szolgáltató a Rendezvény biztonságos lebonyolítása, illetve a Rendezvényen tartózkodó Látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.

 

  1. Szolgáltató tájékoztatja Vevőt, hogy a Rendezvények esetében a rendezvényt szervező/lebonyolító fenntarthatja a jogot a fellépő művész, szereplő, előadó stb. személyében, a szereposztásban, illetve a Rendezvényben történt indokolt változtatásra.

 

  1. Szabadtéren megrendezett Rendezvény esetében a Szolgáltató jogosult tartalék rendezvénynapot (esőnap) meghirdetésére. Amennyiben az esőnap dátuma meghirdetésre került, Szolgáltató bármikor dönthet úgy, hogy a Rendezvényt az esőnapon tartja meg. A Szolgáltató e döntésről a Vevőt honlapján vagy közösségi média felületén tájékoztatja. Vevő tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon történő megtartása miatt nem illeti meg elállási jog. Szolgáltató jogosult az időjárás miatti félbeszakítás, idő előtti befejezés, vagy késleltetett kezdés alkalmazására. A Rendezvény elmaradása esetén a Belépőjegy megvásárlása során igénybe vett egyéb szolgáltatások árának visszatérítésének jogosságát aszerint kell megítélni, hogy az egyes szolgáltatások a szolgáltatás nyújtója által teljesítésbe mentek-e. Az esetlegesen felszámított kezelési költség (kényelmi díj) a jegyvásárlási rendszer használatának a díja, nem tartozik a jegyárhoz, így Vevő ezen összeg vonatkozásában visszatérítésre nem jogosult. 

 

  1. Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat vagy intézkedés, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vevő, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. Amennyiben a fent felsorolt körülmények következményeképpen a Rendezvény lemondására kerül, erről a Szolgáltató a lehető leghamarabb értesíti a Vevőt. Az akadály megszűnése után Szolgáltató saját döntése szerint pótolhatja az elmaradt Rendezvényt, ha ezt a lemondással érintett Rendezvények száma, az akadály jellege és az érintett Vevők száma, valamint a Rendezvényszervező rendelkezésére álló kapacitások lehetővé teszik. A jelen pontban felsorolt okokból történő Rendezvény-elmaradás esetén a Szolgáltató a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.

 

  1. Tájékoztatási kötelezettség teljesítése
  1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 11. §-ában foglalt kötelezettség alapján Szolgáltató az alábbi tájékoztatást adja Vevő részére:

 

  1. A szolgáltatás, azaz a jegyvásárlással érintett Rendezvény lényeges tulajdonságai megtalálhatók a Szolgáltató honlapján vagy közösségi média felületén. Ezen adatok külön regisztráció nélkül elérhetőek.

 

  1. Szolgáltató nevét jelen ÁSZF I. pontja tartalmazza.

 

  1. Szolgáltató székhelyét, postai címét, telefonszámát, elektronikus levelezési címét jelen ÁSZF I. pontja tartalmazza. 

 

  1. Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I. pontban megjelölt székhely. 

 

  1. A szerződés szerinti termékért, illetve szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás általános forgalmi adót tartalmazó teljes összegét a vásárlási felület ún. „kosár” oldala tartalmazza, megjelölve a bruttó jegyárakat, a kezelési költséget, kényelmi díjat és az esetleges szállítási költséget. Az itt feltüntetett bruttó árakon felül a fogyasztónak további költsége nem merülhet fel.

 

  1. Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.

 

  1. A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Vevő egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. Szolgáltató emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.

 

  1. A jegyvásárlás során feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve, bruttó árak, az ÁFA összegét magukban foglalják. A szolgáltatás jellegéből adódóan egységár feltüntetésére nincs mód. Ha a Rendszer igénybevételéért a Vevőnek kezelési költséget kell fizetnie, akkor azt a vásárlás folyamata során a Rendszer pontosan feltünteti. A kezelési költség a Szolgáltató szolgáltatásának díja, nem a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt számított összeg. A kiválasztott szállítási és fizetési módok további költségekkel járhatnak, amelyet a Rendszer pontosan feltüntet. Az ellenszolgáltatás teljes összege valamennyi költséget tartalmazza. A Szolgáltató bankkártyás fizetést elfogad a Barion rendszerén keresztül. A fizetés és az elektronikus jegy kézbesítése a Vevő által megadott e-mail postafiókba valós időben, azonnal megtörténik. A szolgáltatás teljesítése automatikus, a teljesítési határidő azonnali. A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a jelen ÁSZF VIII. fejezete tartalmazza.

 

  1. Vevőt megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről szóló információkat a jelen ÁSZF VI. fejezete tartalmazza.

 

  1. A termék visszaküldésének költségeiről szóló információkat a jelen ÁSZF VI. fejezete és tartalmazza.

 

  1. Szolgáltató olyan tranzakciókat nem bonyolít, amely során a Vevőt megillető elállási és felmondási jog gyakorlása miatt a Vevő köteles lenne megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

 

  1. Vevő a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási-, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának további feltételeiről szóló információkat a jelen ÁSZF VI. fejezete rögzíti.

 

  1. A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségeket a jelen ÁSZF VII. fejezete tartalmazza.

 

  1. Szolgáltató ügyfélszolgálatot nem működtet, azonban a Szolgálató pénztára minden munkanapon 9-től 17 óráig elérhető jelen ÁSZF I. pontjában meghatározott elérhetőségeken. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, illetve melléklete értelmében a Szolgáltató által értékesített termékkörre jótállási kötelezettség nem vonatkozik.

 

  1. Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.

 

  1. Szolgáltató és a Vevő közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama Belépőjegy vásárlása esetén a Rendezvény időpontjáig tart.

 

  1. A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.

 

  1. A vásárlási folyamat során a Vevőnek az ellenérték megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek.

 

  1. Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vevő nem nyújt.

 

  1. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések: az adatokat merevlemezen tároljuk a szervereken. A Szolgálató rendszeresen mentést alkalmaz a teljes adattartalomról, így az eredeti adattartalom visszaállítható.

 

  1. A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

 

  1. Vevő panaszával a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat, melynek elérhetősége: Sárospataki Járási Hivatal, 3950 Sárospatak, Kossuth Lajos út 44. Telefon: 06-47-795-50.

 

  1. Vevő jogosult békéltető testülethez fordulni a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése céljából. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület adatai: Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Tel.: +36-46-501-09.

 

  1. Záró rendelkezések
  1. Szolgáltató rögzíti, hogy amennyiben a hatályos jogszabályok szerint jelen ÁSZF bármely feltétele érvénytelennek minősülne, ezen körülmény a többi feltétel érvényességét nem érinti.

 

  1. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

 

  1. A jelen ÁSZF-ben rögzített szolgáltatással, szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekkel kapcsolatos peres eljárás lefolytatására a szerződő felek a Sátoraljaújhely Járásbíróság Bíróság kizárólagos illetékességét, ennek hatásköre hiányában a Miskolci Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.

 

  1. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a hatályos magyar jogszabályok, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadóak. 

 

  1. Szolgáltató tájékoztatja Vevőt és Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vevőt a változások weboldalán történő közzététele útján értesíti. 

 

  1. Jelen ÁSZF 2025. augusztus 01. napján lép hatályba és visszavonásig hatályban marad.

 

Sárospatak, 2025. augusztus 1.

 

Sajószegi Gábor Tamás

      intézményvezető

-----